MetaIskalnik Institut informacijskih znanosti Maribor
SFX Storitve SFX za zapis
Jezik
Naslov: Child Personality–Adjustment Associations at the Transition from Kindergarten to School: Evaluating the Vulnerability and the Scar Model
Vir: Child Indicators Research [1874-897X] Zupančič Leto:2018 Letnik:11 Številka:1 Začetna stran:97 Končna stran:116
Skrij osnovne storitve Osnovne storitve
Celotno besedilo
Celotno besedilo dostopno na/v Springer Link konzorcij CTK 2014 UNIMB
Leto: Letnik: Številka: Začetna stran:
GO
Dostopno od leto: 2008 letnik: 1 številka: 1
Dostop do revije v okviru Konzorcijev CTK zagotavlja Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani. V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov konzorciji@ctk.uni-lj.si.
Dostop je mogoč iz prostorov Univerze v Mariboru in z oddaljenim dostopom za študente in zaposlene na Univerzi v Mariboru.
Zaloga po knjižnicah
Preverjanje zaloge po knjižnicah COBISS+ GO
Iskanje po spletu
Uporabite spletne storitve odprtega dostopa SHERPA/RoMEO GO
Pokaži dodatne storitve Dodatne storitve